17 June 2013

KMAG PARTY w Lublinie - DOM KULTURY 15. 06. 2013

 Załatwiliśmy się w jakieś 30 minut więc chyba nie będzie normalnych ujęć. W ogóle nie zrobiłem za dużo zdjęć, bo melanż mnie pochłonął. Ten z lewej chciał porwać ciocię liestyle*, ale ten z prawej mu przeszkodził.


 Przypłacił to imprezą offline, ale ciocia doceniła jego postawę i czuwała przy nim do rana.


DJ Kovvalsky, bo o nim mowa, wstał tylko na swojego secika, ale myślami wciąż był przy cioci. Układał sobie w głowie jaką piosenkę jej zadedykować. Puścił HOES & BITCHES i na tym skończyła się ich znajomość. tak naprawdę to puścił jakiegoś przytulańca/pościelówkę, ale wtedy pojawiłem się ja i odtańczyliśmy to we troje polewając się wódką  i obsypując orzeszkami.

Nie mogłem na nich już patrzeć więc poszedłem szukać szczęścia. Spotkałem samotną brunetkę - dziewczynę z perłą. Dała łyka, ale ledwo wyszedłem z szyjki, ta już przechwyciła szkło i wybombiła to piwko do dna. Dziewczyny w Lublinie mają możliwości i mają ambicję. Zaimponowała mi bardziej niż Kawaler Orderu - Kovvalsky.

 Strasznie zaczęło ją suszyć więc sobie łyknęła z koziołka. W ogóle świetnie się rozmawiało - o literaturze faktu, kinie skandynawskim i zwyczajach po roku 1970ym, ale niestety pokazała mi jedynie swoje wnętrze, a ja taki romantyczny w soboty nie jestem. Mam nadzieję, że  jeszcze się spotkamy, bo  zrobiła na mnie dobre wrażenie. Trzymajcie kciuki!


 Wracając do domu mojego ziomka imieniem "Dziewczyn" wykonałem to zdjęcie. Padało. Potknąłem się o rynnę, upadlem, pobrudziłem spodnie i koszulkę i buta w sumie też. Kostka mnie boli, ale było warto. Lot trwał chyba ze 3 sekundy i było zajebiście.

 W niedzielę na kacu było najlepiej. Spotkaliśmy dwóch wojaków konno, później taką Panią z 3 cyckami, był też czołg i baletnica. 
 Lublin pozostaje dla mnie zagadką, której wcale nie cchę rozwiązywać, ale chcę i będę tam wracać.
Jutro wrzucę resztę - cycki też i opowiem Wam wszystko od początku, ale już trochę inaczej :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=