24 June 2013

23RD FLOOR czyli AIR JORDAN RETRO 5 GRAPE w akcji :)

Nie wiem czy pamiętacie, ale jakiś czas temu wzdychałem do dziewczyn o nieco bardziej egzotycznej urodzie i chociaż za granićą byłem ostatnio tylko w snach...udało się! 
 To się nazywa przychylni ludzie plus odrobina szczęścia. Poznałem ją jakiś czas temu i już wiedziałem, że to strzał w dziesiątkę.
 Nie napalajcie się mordeczki, bo ona ma chłopaka i pokaże tylko jemu, mi i swojemu prysznicowi. Koniec, kropka, ptaszki na supełki. :D 

Jak sami widzicie jest totalnie zjawiskowa i niewykluczone, że jeszcze wiele wspaniałych fotografii przed nami. 
 Tak w ogóle to rzecz dzieje się na 23 piętrze, a ona ma na sobie Jordany. Przypadek? Raczej! :P Tym razem to było zrządzenie losu, ale totalnie trafione. W tle po lewej stronie widać dach mojego ulubionego zakładu fotograficznego - RELAX - gdzie super uprzejme panie wywołują mi filmy i na dodatek są ładne i mam tam zniżki :D 
 Przez barierkę za jej plecami rzygał chyba już każdy z naszej ekipy, a na tym małym parapeciku po prawej pewnie ze trójka dzieci była już poczęta, ale to tylko taka dygresja :)
Kto wie ten wie, a kto nie wie ten może jeszcze będzie miał okazję się dowiedzieć co to znaczy LIESTYLE* PARTY HARD :)
 Tshirt będzie dostępny na razie w preorderze poprzez wujekliestyle@gmail.com 
W następnym tygodniu już na www.liestyle.pl oraz stacjonarnie w WSS CHMIELNA 20 w Warszawie.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=