01 June 2013

Dzień dziecka czyli 2 nowe tshirty liestyle*

Wujaszek przygotował dla Was na dzień dziecka 2 nowe tshirty liestyle* - można je zamówić na razie poprzez wujekliestyle@gmail.com, a po weekendzie pewnie pojawią się na www.liestyle.pl, ale może już być cienko z rozmiarami do tego czasu :)
Dodatkowo do zakupów w dniu dzisiejszym na www.liestyle.pl, aż do północy, dorzucamy masę wlepek i buttonów liestyle*.
 O motywach taksówkarskich napiszę później, bo muszę lecieć robić robotę. Albo dobra - napiszę na szybciocha. Piosenka "Joe le taxi" Vanessy Paradis na pewno miała znaczenie w procesie twórczym. Chyba utkwiła mi jakoś z dzieciństwa. Podejrzewam, że ona miała wtedy ze 14 lat, ale ja miałem pewnie 7. Jarałem się jak tańczy i że ma fajną bluzę i że nawija o Joe. Chciałem być wtedy jak Joe żeby śpiewała o mnie i o korkach na drodze. Wiedziałem, że coś dzwoni, ale jeszcze nie znałem się na tym sporcie. Diodka jednak już mi w głowie mrugała :) Wniosek jest prosty - im wcześniej zaczniesz, tym bardziej spierze Ci łeb. Mi akurat to chyba wyszło na dobre, bo nie chce mi się znudzić jedyne słuszne hobby - dziewczyny!
 Znacznie mocniej wpłynęło pewnie na moją podświadomość i gusta kino amerykańskie. Pościgi w taksówkach i przebieranki na tylnym siedzeniu podobały mi się najbardziej. Niby film akcji, ale nie naboje świstały mi nad głową. Znacznie ciekawsze kule siedziały pod bluzkami tajnych agentek czy zwykłych rzezimieszków rodzaju żeńskiego. Wiedziałem, że jak będę duży to trzeba będzie się tam jakoś dostać. Cóż dziś mogę powiedzieć? Bingo!
 Tyle dziewcząt do sfotografowania, że się wyspać nie mogę, ale jest to ten rodzaj niewyspania, za który każdy z Was dałby się pociąć.
Do zobaczenia i miłego świętowania dnia dziecka - z tej okazji mogłybyście podesłać jakieś sweet focie na wujekliestyle@gmail.com - być może będzie to początek wielkiej przyjaźni, wakacyjnej miłości, a może po prostu ktoś wreszcie doceni Wasze wdzięki i uświdomi Wam, że naprawdę jesteście super i możecie wszystko. Buziaki :*


 TAXI_1

TAXI_2

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=