16 April 2013

Kiedy nadejdzie wiosna?

Wiosna nadeszła więc moja prognoza nie sprawdziła się do końca, ale zobaczcie sami :)


Zaczęło się od tego, że przyszedłem do koleżanki z butelką tekli. Po drodze trochę wychłeptałem, ale nie miała mi za złe. 

 Nie miała cytryny więc polecieliśmy pod pomidory i sól morską. 

Żeby tradycja była podtrzymana piliśmy w lekkim negliżu. Tak zawsze jest najfajniej. 

Cycki wydały mi się znajome. Już je chyba kiedyś smagałem fleszem. Nic jednak nie stało na przeszkodzie, aby wrócić do tych pięknych chwil i pokazać Wam je raz jeszcze.


Sól była raczej gruba, pomidory trochę wodniste, ale przynajmniej cycki się zgadzały. 

Zmiatała językiem białe grudki jak profesjonalistka. Sprawnie wywijała nim tak, aby nawet jedno ziarenko jej nie umknęło. Takie drifty ostatnio widziałem w internecie, ale na żywo to pierwszy raz. 

 Mawiają, że tequila nogi rozchyla. ktokolwiek to wymyślił - miał rację!

 Rozmawiając dotarliśmy do punktu, w którym żaliłem się, że mój ziom Adrian Nahorny rzucił mi wyzwanie, że jakiś typ wywróżył pogodę z pośladków, a ja nie. Uśmiechnęła się, przytuliła do piersi, a następnie odwróciła na brzuch. Ze szczeliny kanapowej pomiędzy siedziskiem, a oparciem wygrzebała markera i rzuciła krótkim - "Wróż wujaszku".

 Z matmy byłem całkiem niezły, pilnie oglądałem też prognozy Elżbiety Sommer więc rachunki wydały się dość proste. 

 No i wyszło mi, że 19ego kwietnia już będzie tak ciepło, że nie będzie już zimniej i od tego dnia nie wolno nosić staników. Można za to pisać do wujaszka i dzielić się z nim swoimi refleksjami, problemami oraz cycuszkami - wujekliestyle@gmail.com  <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=