13 April 2013

1sze urodziny SHINE czyli LIESTYLE PARTY HARD w Lublinie - część 2

Ta pupa dała mi do myślenia więs sobie stałem i patrzyłem, w lekkim przykucu. Analizowałem dziarki i te frędzlei krzywiznę pupy i takie tam. Fajnie było.

 Chwilowa zawieszka dała mi do zrozumienia, że przegapiłem moment, w którym pojawiła się jej koleżanka i było już tylko lepiej i lepiej! Magia!

Dj Boogie aka Wpierdol. Mina mówi sama za siebie. Podobno skreczuje pięściami, bo na płasko to nawet Seba potrafi.

Jak już poszalałem na parkiecie i rozdałem trochę wlepek postanowiłem wrócić do Viproomu. Oczywiście nie sam, bo po drodze złowiłem koleżankę, która szepnęła mi na ucho hasło; CYCKI. Drzwi naszej przyjaźni zostały uchylone. Podobnie jak jej bluzka...

 ...i rajtki. Nawet nie namawiałem, ani nic takiego. Zapytałem czy mogę przykleić wlepkę trochę niżej. Twierdziła, że na skórze lepiej się będzie trzymała. Chłopakom dwa razy powtarzać nie trzeba :D 

Koleżka po lewej w tle jest w szoku widząc wlepki liestyle*. Te legendarne symbole pozytywnego grzechu istnieją naprawdę i mają moc - przyciągania dziewcząt i zdejmowania staników! :)

 Graliśmy też w "rajstopki". Gra polega na tym żeby puścić oczko do chłopaka i trzeba mocno machać kolanami żeby to oczko poszło. W momencie gdy już rajtki puszczają on chwyta to miejsce i pyta czy zacerować udając, że ma igłę i nitkę. No i jak ona się uśmiechnie to w sumie tak jakby już chodzą ze sobą. Taki lokalny zwyczaj. :D 

 Szał.

 Końcówka, czyli okolice godziny 5ej, to już tylko definicja LIESTYLE PARTY HARD. Klasyka gatunku.

 Kocham tam wracać i kocham imprezy LIESTYLE - chyba już czas ruszyć w Polskę i zobaczyć jak będzie w innych miastach. Jeśli macie jakieś propozycje - piszcie śmiało na contact@liestyle.pl 
Rozważę wszelkie opcje, byle cycki były na pierwszym miejscu :D 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=