28 February 2013

Z pamiętnika wujaszka liestyle* #25

Taki aparat sobie kuiłem niedawno. Na EBAYU, bo chciałem posmakować zachodu! Tak mam gest, kurwa. I co? I nic! Oczywiście nie pasują do niego moje stare negatywy, tylko jakieś gówniane kasetki trzeba wkładać, które kosztują miliony monet, ale czego się nie robi dla cycków?! Gdyby ktoś z Was miał takie filmy APS to niech pisze do wujcia - wujekliestyle@gmail.com
 W sumie już mi przeszło i oswajam się ze skurwielem, ale mimo wszystko niesmak pozostaje. Tak czy siak cycki dobrze rejestruje, a chyba o to chodzi w tej grze, co? :)
W tle pojawia się przypadkowa dziewczyna, która akurat przechodziła przez moje mieszkanie i zgodziła się przytrzymać aparacik do zdjęcia. Dzięki - masz fajne cycki i dobry chwyt - nie zginiesz kochana, buziak  :*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=