25 February 2013

Z pamiętnika wujaszka liestyle* #24

Wczoraj nie miałem już siły Wam opowiadać co działo się dalej. Dzisiaj dostaniecie ciąg dalszy. Trochę zmarkotniałem, bo przez godzinę machałem łapami pod djką i już mi się trochę nudziło. Postanowiłem uzupełnić kufel.
Przy barze spotkałem dziewczynę, która bardzo sugestywnie patrzyła więc podszedłem do Niej. Wyciągnąłem rękę żeby się przedstawić. Wyprzedziła mnie nieco rzucając niby obojętne: cześć wujaszku. Uśmiechnęła się kącikiem ust. Zapytałem czy miałaby ochotę się czegoś napić, ale była już uzbrojona w piwo więc grzecznie podziękowała i zapytała czy możemy przejść do meritum. Zapytałem gdzie. Wskazała głową jakiś ciemny kąt. Kilka par oczy zwróciło się w naszym kierunku i już wiedziałem, że to nie jest najlepsze miejsce. Męski, damski albo mróz. Wybrałem najmniejsze zło czyli brak kolejki w naszym.

Może okoliczności niezbyt sprzyjające, ale w kontekście doznań audio na imprezie nagle video zaczęło mocno je gonić. Uśmiech wrócił momentalnie.

 Z dwóch cycków zrobiły się cztery. Zacząłem już zezować, ale wcale nie żałowałem. Wręcz przeciwnie - czułem, że dostaję zestaw powiększony, ot tak!

Oczywiście nie spotkaliśmy się żeby podziwiać jej stanik. Była taka niecierpliwa, że musiałem ją prosić żeby założyła go znowu i zdjęła drugi raz, powoli.

 Ze 4 dziewczyny miały takie same spodnie. Nie wiem na czym polega ich fenomen, ale zajebiście łatwo się je zdejmuje. To niewątpliwy plus. Była naprawdę niesamowita. Niestety nie znam jej imienia ani nie mam numeru telefonu więc mogłaby się do mnie odezwać jeśli to czyta. Może bardziej bezpośrednio: Droga niezajoma dziewczyno. Odezwij sę proszę jeśli to czytasz, bo myślę, że powinniśmy spotkać się w bardziej uroczych oklicznościach w celu udokumentowania Twoich wdzięków - wujaszek@liestyle.pl

Następnego dnia obudziłem się u koleżanki, ale już zupełnie innej. Takiej, o której nie myśli się w kontekście seksu. Ewentualnie macanie dla żartów :P Byłem bardzo zmęczony, ale ktoś to musi robić - lecę dalej. Tyle pięknych dziewczyn, a tak niewiele czasu...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=