24 February 2013

Z pamiętnika wujaszka liestyle* #23

W klubie 55 grał taki typ od takiego remiksu, który wszyscy wrzucali na fejsa. Zapowiadało się, że będzie dobrze - tak też się stało!!!


 Zaczęliśmy delikatnie.

 chłopaki grali...

tłum szalał...

 Wujaszek robił robotę! :)

 Ta dziewczyna bardzo fajnie tańczyła, wiła się jak jakaś ryba czy coś. Dawno nie widziałem takiej wczuty. Majki mówił, że ona zapamiętuje jak on sobie podpina kable do grania i później ona tak samo robi w innych klubach. Przebiegła sztuka!!!


Taka jedna pokazała mi cycki. Bardzo fajne. Takie młodzieżowe! To był moment kiedy poczułem, że warto było zapłacić za wjazd do tego klubu :)

 Zapytała mnie czy mógłbym jej szybko coś wywróżyć. No to wywróżyłem jej, że się pewnie dzisiaj nieźle napierdoli i tak też się stało! :) Ha!

 Gdzie jest Wally???

 TU JEST WALLY!!!

 Przyszła po godzince, że coś nie może się skuć chociaż pije bez zapojki. Sprawdziłem wróżbę. Jak byk było, że spłynie. No i w końcu alkohol zaczął działać. Zawirował świat. Była mi bardzo wdzięczna :)

Ten chłopak pokazywał palcem co ma zamiar sfotografować i później to robił. Nie wiem dlaczego, ale później wskazał djkę i zaczął grać. Raz wskazał na ciocię liestyle*, ale spojrzałem groźnie i już nie patrzył. Później zajebał mi bluzę!!! 

Spotkałem ją trzeci raz! Jak już wróżba zaczęła działać to ona zapytała czy nie powróżę z parteru. Nie wiedziałem o co chodzi. No to mi pokazała, że o to. Zaskoczyła mnie! Chyba jednak pozostanę przy cyckach :P

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=