24 August 2012

z pamiętnika wujaszka liestyle* #3

Kiedyś zbudowałem sobie taką ściankę, a właściwie wykleiłem ją gołymi babami. Mam kilka zdjęć znajomych i nieznajomych pozujących na jej tle, ale to chyba jest ulubione. Lubię cycki, espresso i porozmawiać, a tego dnia zrealizowałem 66% planu ulubionych :)


 Fajne dziewczyny to takie, o których nie możesz zapomnieć. Ona jest fajna i nikt mi nie powie, że jest inaczej. Jeśli to czytasz to napisz mi kiedy wracasz, bo musimy zrobić zdjęcia :D 
Dedykuję Ci ten wybuch fajerwerkowy z Sylwestra 2010 :) 
Buziak 
:*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=