21 October 2013

Maffashion x Liestyle* party - feat. Flirtini - 17. 10. 2013. Łódź

 Zaczęło się niewinnie, bo to dopiero czwartek i nie byliśmy pewni czy powinniśmy rozciągać weekend. Po pierwszym secie szocików szybciutko zmieniliśmy zdanie i zaufaliśmy duchowi melanżu. Klub Czekolada miło nas ugościł - zdążyliśmy wypić za cycki wszystkich dziewczyn, ich zdrowie, stały wzrost objętości i kilka innych. Zostały jeszcze ze 4 butelki, które poświęciliśmy marzeniom, fanom, idolom i pogodzie. Zawsze jest za co wypić :)

 Mentos i Maff oraz Mentos i Mentos. Tysiące słodkich oraz miętowych łakoci pozwoliło tej nocy zapomnieć o uprzednio zjedzonych kebabach, golonkach, gołąbkach i pizzach. Buziaki były słodkie i o to chodziło! Flirtini jak zawsze zagrali mistrzowsko, chłopaki wiedzą jak szurać płytami i męczyć Serato. Zobaczycie sami jak było na filmie z imprezy, który już się klei.

Przed imprezą i po imprezie. Wciąż bezbłędna <3


 Wpadła do nas też Marinka. Stężenie pięknych dziewczyn było nie do wytrzymania. Więc nie wytrzymałem i poszedłem pić dalej.
 Po imprezie przekimał nas kochany Dr Pussy, znany łódzki player. Nie będę się o nim teraz rozpisywał, bo to temat na osobnego posta :D 

 Zajrzeliśmy na chwilę na Fashion Week, ale ciężko było wbić do modelek na backstage więc nie zagrzałem tam zbyt długo miejsca. Pojeździłem sobie chwilkę takim diabłem, ale głowa była tak gorąca po czwartkowej imprezie, że wypalała nawet instaxy. Przejechałem tylko metr i wyłączyłem silnik, bo nigdy nie jeżdżę po pijaku. Może dlatego, że nie mam prawka?

 Zapomniałem dodać, że wpadł do nas na melo też Facehunter i Jessica - dziękuję za obecność i wypitą wódeczkę. Piona i do zobaczenia na kolejnym melanżu - trasa Maffashion x Liestyle* rozpoczęta!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=