12 March 2013

Z pamiętnika wujaszka liestyle* #28

Dawno nie byłem na 18tce, chyba ze 3 miesiące. Jajebie, tyle ładnych dziewczyn i nie wypada. Strasznie sie z tym męczyłem więc piłem i tak jakoś sobie dotrwałem do pierwszej próbując uwierzyć w to, że nie wolno i że tak trzeba :)

 Ten ziomek miał 18tkę. Nazywa się Michał i ma śliczną dziewczynę <3 Ugościł mnie bardzo dobrze więc nic złego nie napiszę :)

 One takie ładne i takie nieśmiałe były. W metrykę nie zaglądałem, ale pod bluzki też nie. Tak czy siak mam nadzieję, że kiedyś je jeszcze spotkamy w okolicznościach pełnoletniości i nadrobimy to odpowiednio.

 Było piwo i była wódka, papierosów nie palę, a jointy wybiórczo. 3 z 4 zaliczyłem więc rachunek mi się zgadzał :D

 Oprócz ogólnego zdziczenia były też romantyczne akcenty. On pił i jej tłumaczył, że ma mało, a ona go i tak kochała.

Nie powiem Wam jak się nazywa, bo zaczniecie ją dodawać do znajomych na fejsie, a ona ma już chłopaka. 

 To jej siostra. Robi bity i pisze teksty, kocha jeans. 

 Zostawiłem kilka wlepek to sobie dziewczyny i chłopaki powklejali. Idea cycków do nich przemówiła. Liczę na te dziewczyny w przyszłości :)

Ta z prawej też mi się podobała. Całowała się z chłopakiem, ale przesunąlem go kawałeczek i wkleiłem się zamiast Niego na całusa. Rozpętała się burza i poszedłem do MONO :)


Byłem przywiązany do starego MONO, ale w sumie ludzie Ci sami to się jakoś odnalazłem też w nowym. No i wjechałem na pełnym uśmiechu, bo pod djką piersi bardzo wesoło i ochoczo wyskakiwały ze staników. Fajnie, że dziewczyny się wyluzowały i coraz chętniej pokaują cycki. To taka afirmacja życia i ich urody. Tak trzeba. Wierzę w to :)
 Poniżej relacja w skrócie:

 Melanż, cycki, ziomki.

 Melanż, cycki, melanż.

 Dziewczyny, cycki, melanż. 

Melanż, cycki i poległem. Było super :D 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=