04 January 2013

DOTYK PRZEZNACZENIA #6






Z Nowym Rokiem nowym krokiem! - rzekła dziewczyna przekraczając próg mojego mieszkania. Była umówiona na 17tą, a przyszła za pięć. Już wiedziałem, że taka optymistka nie może mieć nudnego życia i spędzimy owocnie najbliższą godzinkę.

Zapytałem czy kiedyś poddawała się zabiegom wróżbiarskim. Odparła, że tylko raz, ale właściwie dziad ją oszukał na 300 złotych i wywróżył kłopoty finansowe. W sumie sprytny gość, jak tak się dłużej zastanowić. Wujaszek liestyle* jednak ma to do siebie, że jego wróżby zawsze przynoszą szczęście i zadowolenie. Tak było i tym razem. 
Poszedłem zaparzyć herbatkę, a gdy wróciłem koleżanka siedziała już cała golusieńka gotowa do wróżenia. Zaskoczyło mnie to nieco, bo zazwyczaj ograniczam się do górnych partii ciała. Zapytała czy tak dobrze. Powiedziałem, że z pośladków nie wróżę, ale jeśli tak lubi, to może sobie siedzieć nago, ale pozwolę sobie zerknąć od czasu do czasu. Klepnęła mnie porozumiewawczo po ramieniu, żebym się nie krępował i że wszystkie wyglądają tak samo, więc o co tyle hałasu. Przejdźmy jednak do konkretów!

Piersi, podobnie jak instrumenty muzyczne bywają rozstrojone i wtedy bardzo ciężko o wiarygodną wróżbę. Zacząłem od wyregulowania jednej i drugiej więc dopiero po dobrych 15tu minutach wziałęm się za wróżenie. Na początku roku kalendarzowego lubię metodę pieprzykową. Chwyciłem markera i zacząłem zakreśać w kółeczka wszystkie znamiona, które się do mnie uśmiechały. Nie było ich dużo, ale zaczęło to przypominać jakiś znajomy kształt. Połączyłem odpowiednie punkty i moim oczom ukazała się konstelacja psa. Kiedy jej o tym powiedziałem zaczęła mnie ściskać i całować po policzkach. Szybciutko ubrała się i wybiegła na balkon z okrzykiem: UUUUUAAAAAAAAAAAA!!!! Trochę głupio się poczułem, bo nie wiedziałem o co jej chodzi.
Jak się później dowiedziałem pojechała do schroniska i adoptowała małego pieska rasy bardzo mieszanej. Zadzwoniła 3 dni później żeby podziękować za niesamowitą wróżbę i obiecała, że poleci mnie wszystkim swoim koleżankom. Czekam więc i myślę, co ta szalona przyszłość przyniesie.

WIĘCEJ WUJASZKOWYCH WRÓŻB ZNAJDZIECIE NA STRONIE VICE 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=