05 December 2012

Z pamiętnika wujaszka liestyle* #17

To było jakoś w weekend, już nie pamiętam czy w andrzejki czy może nawet wcześniej. To nie ma większego znaczenia. Pomyślałem sobie, że to dobry dzień żeby posnuć się po mieście i odwiedzić kilka znajomych. Chciałem zobaczyć jak od środka przebiegają przygotowania do wyjścia na wieczorne melanże. Po głowie chodziło mi to jak one to robią żeby bił od nich TEN blask. Dziewczyny opwiedziały mi co i jak tam sobie pudrują i gdzie malują, a gdzie skubią. W sumie to nie było najciekawsze, ale też trochę wniosło do mojego pojęcia o płci przeciwnej. Znacznie bardziej interesowała mnie strategia wabienia, czy jak to mówią - szczucia cycem. Jedne nie zakładają staników, inne uciskają swoje bąbelki pushupami. Jednak koleżanki, które odwiedziłem miały jeszcze lepszy patent. O tym napiszę Wam jak mi dziewczyny pozwolą, bo na razie to sekret, którego nie chcą zdradzać wszystkim...


Tak czy siak rzecz się sprawdza, co widać na obrazku powyżej :) gdzie cycuszki naprawdę dumnie reprezentują klatkę piersiową i przynoszą sławę właścicielce. Podobno tą techniką można przesunąć sutka max 2cm w dowolnym kierunku i wymodelować talerze, a nawet całe berety!
 Na obrazku poniżej widać z kolei moc przyciągania. To naprawdę działa! Sekret poznacie niebawem... 
 PS. Nowe tshirty pojawiły się na www.liestyle.pl 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=