19 July 2012

Nowy tshirt liestyle* - GHOSTBUSTERS

Jak byłem mały i obejrzałem GHOSTBUSTERS po raz pierwszy też chciałem rozkurwiać bydlaków i być bohaterem. Odkurzacz marki PREDOM imitował maszynę do wsysania duchów i skradając się po całym domu z rurą w ręku :D bawiłem się w pogromcę duchów. Zajawka trwała jakieś 4 dni, ale i tak było spoko. Jeszcze większą frajdą był statek kosmiczny ze śmietnika przed blokiem, ale o tym innym razem :) Przypomniałem sobie o tej zabawie z odkurzaczem niedawno i musiałem sfotografować to wspomnienie pomnożone przez półnagą dziewczynę.
 Mój tata miał koszulkę z tego filmu i chociaż sięgała mi do kolan, podkradałem ją i chodziłem w niej do szkoły. Chęć podkreślenia przynależności do grupy bohaterów była silniejsza niż wizja przypału, wyśmiania czy dekoltu pod splot słoneczny.
Tęsknię za tymi czasami, ale nie żałuję, że dorosłem, bo są fajniejsze rzeczy niż pogromcy duchów, nazywają się CYCKI i tego będę się trzymać dopóki nie pojawi się coś fajniejszego, ale nie sądzę, że kiedyś mi się to znudzi :)



Preorder jak zwykle poprzez maila: wujekliestyle@gmail.com
Podaj rozmiar i czekaj na maila zwrotnego :)
Poniżej tabelka rozmiarów:


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=