24 December 2013

WESOŁYCH ŚWIĄT x CIERPLIWOŚĆ

Wujaszek nie byłby wujaszkiem gdyby nie miał dla Was prezentu. Nie będzie to jednak takie proste i oczywiste. Świat jest tak skonstruowany, że na super niespodzianki czeka się czasami dłużej niż godzinęi. Nagroda wyczekana smakuje lepiej niż zemsta. Zdjęcia, które widzicie poniżej  to tylko przedsmak tego, co będzie miało miejsce w 2014, bo podejście numer dwa nastąpi dopiero w styczniu. Nic na to nie poradzę. Uzbrojcie się w cierpliwość, ptaszki na supełki i cokolwiek, co pomoże wytrzymać jeszcze miesiąc...
 Na otarcie łez opowiem Wam o Niej, ale tylko trzy słowa. Poznaliśmy się niedawno i nie była to łatwa znajomość. Szło mi strasznie słabo i nic nie wskazywało na to, że coś z tego może być. Nie chodziło o chodzenie czy takie tam. Po prostu chciałem ją sfotografować.  Byłem jak kulawy piłkarz strzelający flakiem do za małej bramki w czasie ulewy pod wiatr. Szanse na konfrontację fotograficzną porównywalne z przeleceniem matki mojego kumpla nie przysparzały mi wielu uśmiechów w tym czasie. Cera zrobiła się ziemista, oczy zapadnięte, zacząłem tyć, nie pielęgnowałem stóp, zacząłem jeść jasne pieczywo...  Na szczęście miałem więcej zapału niż powodzenia, co paradoksalnie przełożyło się na powodzenie okupione cierpliwością. Brzmi zawile, ale koniec końców udało się dobiec do mety/ baza zdobyta/ statek wpłynął do portu/orzeł w gnieździe. Jeden zero dla nas, co nie znaczy, że mieliśmy romans. Po prostu udało nam się spotkać i była to najfajniejsza randka w drugiej połowie grudnia :) Odżyłem jak odżywa pies po reanimacji, uśmiech rozrywał mi kąciki ust, a energia pozwalała nie spać dłużej niż Charlie Sheen w najlepszym okresie białego szaleństwa. Padliśmy sobie w ramiona jak starzy przyjaciele, a zachwytom nie było końca.

Zrobiliśmy dopiero kilka testowych zdjęć, ale już wiem, że to będzie początek pięknej znajomości, która może przerodzić się w coś równie niebezpiecznego jak podróż z Redy do Wejherowa. Dla Was też będę miał kawałek tortu, bo będziecie mieli okazję oglądać owoce naszych działań na blogu wujaszka. 

Oto pierwsza gwiazdka -  więc chyba już czas zajrzeć pod choinkę. Życzę Wam i sobie samych pięknych dziewczyn w 2014 oraz osobistych sukcesów. Do następnego i Wesołych Świąt!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=