01 May 2013

MAJÓWKA 2013 - jednoręki bandyta!

Maj to piękny miesiąc. Niestety oszukali nas z prognozami i wcale nie jest tak ciepło. W związku z tym musiałem znowu cykać w domu, a nie w plenerze :|
 Tak czy siak serwuję Wam jednorękiego bandytę - na pocieszenie tym, którzy nie wyjechali oraz na ukojenie tym, których bolą oczy.
 Ten typ piersi już dawno nie gościł na blogu - kojarzy mi się z golaskami z płócien mistrzów - jędrne, zgrabne, beret skonstruowany z małego talerza i małej rodzynki. W dotyku takie trochę jak galaretka ze zbyt dużą ilością żelatyny - jednym słowem - KOJĄCE :)

Wyglądały właśnie tak! Strasznie fajne. Kochałbym je :)

Zwracam uwagę na to, aby dziewczyny, które rozbieram nie garbiły się - myślę o ich zdrowiu.

Pasek rozpinamy albo powoli albo nie - ten i tak już był zmasakrowany przez absztyfikantów, którzy nie mieli za dużo czasu i cierpliwości. Starałem się, w przeciwieństwie do nich, chwili trwać jak najdłużej :)

Przykleiłem wlepkę liestyle na znak, że pupa się zgadza i dostaje mój certyfikat :)

 Zbyt ciasna bielizna to poważny problem młodych dziewcząt - odgniecenia na skorze mogą przybrać naprawdę makabryczne kształty i rozmiary. Pomogem jej uniknąć tych problemów i po porstu usunąłem przyczynę naszych wspólnych niepokojów - majtaski.

 Chwilę rozmawialiśmy przy herbatce. Testowała sobie moją kanapę z Ikei czy wygodna i przyznała, że w sumie nie, ale zejść z niej nie chciała :P


 Dorwała jeszcze stary numer WADa, a ja tymczasem kombinowałem co dalej, bo tak szybko ta przygoda nie mogłaby się zakończyć...


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=