18 November 2012

ze skrzynki pocztowej wujaszka liestyle*

Super jest dostawać korespondencję, a najfajniej z załącznikami. Wśród licznych maili, które dostaję, ostatnio przewinął się motyw studniówki. Dziewczyny kuszą na wszystkie sposoby. Doceniam to i chyba dam się namówić w tym roku na tournee po Polsce. Jedna z nich wykazała się naprawdę niezłym potencjałem i od tego dnia biję się z myślami. Jechać czy nie jechać? Byłoby pewnie fajnie i zdjęcia bym porobił. To mogłoby być piękne - już grzeszę myślą :D 
 Bardzo było mi miło jak w piątek poszedłem do skrzynki na listy i zobaczyłem to:


Jednak totalnym hitem jest wiadomość sprzed chwili od tajemniczej WIKI :)


Dziewczyny! Jesteście super! Czekam na więcej takich maili i listów KONIECZNIE ZE ZDJĘCIAMI ---> piszcie na wujekliestyle@gmail.com 
Dzięki Wam czuję, że moja pasja ma głęboki sens. Kocham Was i szanuję <3

wujaszek liestyle*

PS. Zaglądajcie też na www.liestyle.pl

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=