24 November 2012

Filmik ze środowej imprezy w Shine w Lublinie

Zorientowałem się 10 minut temu, że nie mam konwertera i ściągnałem jakiegoś gniota, który zostawia znak wodny i oni myślą, że mi to przeszkadza :D - NIE, nie przeszkadza mi. 
Filmików było więcej, ale chyba jedna z koleżanek dorwała je i skasowała w przypływie emocji. Następnym razem obiecuję ruchome obrazki z cycuszkami oraz, że ogarnę konwersję i montaż w stopniu ponadpodstawowym :D 
 Tak czy siak na liestyle* party w w Lublinie był ogień. jeszcze raz dzięki dla klubu Shine, dla Dja Boogie i całej ekipy :)



Tekst mnie rozbroił. Zgodziłem się i mnie zaprosiła na fejsbuku :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

http://gde-default.hit.gemius.pl/hitredir/id=za.qmOsCfv5UxrouWNRICpdS.h6gl8dPGIefIZ.cEz3.X7/fastid=jjgwuezntntvcynkflcvhhcxwgmx/stparam=lodjiqrmfd/url=